#Teketaq-ketaq

Hai semua :) Sihat ? Dah makan ? Harap2 sihat dan dah makan la noh :) Yang belum tu boleh pi makan sekarang kot :) Kalau takmau pon kena makan jugak . Biaq gemok takpa jgn kurus . Eh silap , bukan gemok , SIHAT :] Hehe . Awat rasa macam lama ja tak update blog eh . Rindu pulak kat *******tuttt . #merangkap semua la tuh <3 Okaylah 


(berbalik pada tajuk)
Pejam celik pejam celik , dah tinggal 14 hari nak SPM kan . Macam tak pecaya pon ada . 
Tapi yg 14 hari tu kalau tolak makan minum + tidur + mandi + main + tengok tv + mengadap cikgu empat segi* +  ronda2 + berjalan kaki + bawak moto + nyanyi + dengaq lagu + dll = mesti tak sampai 48 jam 'o.O 
Tu pon sempat lagi dok tehegeh menaip ==' SPM taun nie jawab depan laptop kot noh . Nahh 


(eh rangkap baru) :D
Study tu study dah , doa pun doa dah , yg tinggal kena bersungguh2 lah . Kena buat perubahan dlm diri aku ni. Aku takboleh sia-siakan harapan mak :') Tapi aku takot sgt tak boleh nak score semua subjek2 yg aku ambik*


-Bahasa Melayu
-Pendidikan Islam
-Bahasa Inggeris
-Mathematics
-Science
-Sejarah
-Ekonomi Asas
-Pendidikan Seni Visual
-Ekonomi Rumah Tangga


Mana banyak pun. Tu pon kepala serabut tak maumau =.=' 
#Takpa kalau usaha , hang boleh aina :) So, aku harap aku tak gagal kali ni . Aku takkan boleh buat tanpa semangat yg diberi oleh keluarga tersayang @ kawan-kawan  :) 


Di samping tu, Aina Mardhiyah binti Uzair di sini ingin memohon maaf kalau ada TERguriskan hati mana2 pihak atau sapa2 saja, TERkasar bahasa , TERmarah tak ketahuan punca , TERmengumpat bila2 , TERketegaq(degil) kt mana2 ;D Harap dimaafkan . Aina kan selalu buat silap ^^ mcm tu juga manusia lain kan ;) Semoga kalian dimurahkan rezeki dan dikberkati Allah selalu :)


Jangan lupa doakan aina tau :) Baca Yasin tiap-2 pagi utk aina pon boleh :) Sayang semua <3 
Ewahh ^_^ 
Okaybye . Take care ~

No comments:

Followers