'EveningMare'

*nak cerita sikit pasal mimpi aku ptg tadi . benda ni macam bermain difikiran aku -.-


Astaghfirullahal'azim ! ..
Aku mimpi ngeri gila tadi . Bapak seram la kalau aku buat filem dengan berpandukan mimpi tuh . Mesti laku punya . Main bunuh-bunuh lak . Membe2 yang mai rumah aku masa tu semua jadi magsa . Eh tapi tak nampak pulak family aku yang terlibat dalam cerita tuh . Maybe depa tak berlakon pun kot dalam cerita tadi . Pasaipa ah ? Aceyywah buat mcm filem tu wujud lak aih . Haih abaikan ~




Yang paling seramnya , pembunuh tu macam misteri gila . Aku tak dapat kesan pun pembunuh tu =.= Kalau dia sedaq ja akan kehadiran seseorang , dia mesti bunuh . Tak kira apa pun terjadi DIA MESTI BUNUH ! Paham dak ?! Gilla cuak wehh -,-
Ish tamak gila pembunuh tu kan :P Weh dah lar cara pembunuhan dia macam ngn cara yang paling kejam uhh . Taw dak cena ? Alaa nak macam ceqita Final Destination tuu . 
Haa , so hampa buleh bayang la kot noh sekejam mana pembunuh tu >,< Yang paling tak tahan , (aku kat ruang tamu masa tu) dalam masa yang sama , ramai gak kawan2 aku yang dah TERjadi Zombi . Masha-Allah ~ Aku macam dah taktau nak lari mana ?! T.T Bapak seram wehh aku takot >,< Semuanya pembunuh tu punya qeja ! Aku pun taktau dia buat apa kt kawan2 aku sampai depa dah bertukar jadi zombi . Jahat la pembunuh tu . Kalau aku jumpa dia memang aku baling la hammer kt muka dia . Memang aku akan baling punya ! lol -.-


Ya lar , aku takleh bayang betapa takotnya . Dengaq mcm rilek ar . Wehh bayangkan ! Cuba anda bayangkan . Jeng jeng jeng ~ kawan yang kita berharap boleh berlindung dengan adanya mereka disisi kita , tiba2 dah jadi zombi , keliling lak tu , dah tu kita nak lari mana ?? ha jawab jawab :O Gila doe ! aku macam nak menangeh time tuh :( Sbb semua orang yang terdekat ngan aku selama ni , semuanya dah jadi mangsa pembunuh tu . Aku pun seolah-olah tak berdaya utk menghalang kejadian tu T.T Eh sial la kau pembunuh mister eei -.-'




Part yang aku mula cuak gila 
Pastu kan , masa aku dah buntu macam taktau dah nak pi mana dah , aku pun cuba sedaya upaya lari ke dalam bilik untuk selamatkan diri an , TIBA-TIBA , ada mayat dalam bilik aku 'o.O Wah kuajaq gila pembunuh tuh >.< Dia buat bagi aku tak boleh masuk dalam bilik aku sendiri ? Watdefrog 'o.o" Dah lar banyak mayat tu weh . Herr aku dah macam nak gila . Mayat tu semua dah kaku ==' Sorg pun aku tak kenal mayat2 tu . Hm malas nak masoklah sbb ada benda tak diundang dlm bilik aku . Elok aku nak pi dapoq ja aku dengaq macam mak aku panggel . ?? 'o.O  


Teeetttt kt situ ! What ? Mak aku terlibat jugak ? OHH NO , MOM !!


Rupanya mak aku kejut suruh aku mangket . Wahh baru aku sedar yang tadi cuma mimpi . Syukurlah kejadian tu bukan betol2 terjadi :') Patotlah tingkah laku sorg2 mcm pelik ja . Huh -.-' Then dengan liat lepatnya aku mangket la pi mandi dan buat apa yang patut . 


p/s : lepaih nie jangan tidoq petang dah taw wahai budak aina ;)


-THE END-

No comments:

Followers