Haa lama dah kan aku tak update menatang nih . Bertaun dah kot haha bertaun lah sangat kan. Cuma berbulan ja. Sebetulnya memang nak update tapi bila bukak ja blog terus lupa apa yang nak update. Ceewah macam cerita aku kali ni menarik sangat la pulak kan. Padahal takda apa pun -.- K sesapa yang rasa dia busy tu takyah la teruskan membaca benda nih kang buang masa hampa pulak. Kalau nak baca jugak baca lah aina tak halang ;) *buat terok

Hmm macam biasa la kan. Kalau sambil online facebook tak sah kalau tak bukak youtube. Sampai Encik Youtube pun dah tak larat tengok muka aku dah kan. Atudiaa melebih pulak ^^ Merantau punya merantau kat Youtube tu kan, aku ada la terbukak Gwen Stefani punya Vevo. Pastu terlintas lah kat fikiran aku pasal lagu yang dah lama aku nak cari tu kan. Kalau tak silap dari masa aku form 1 kot aku dok cari tajuk lagu ni tapi still tak jumpa jumpa. Malah penyanyi lagu tu pun aku tak pasti sangat masa tu. Lagu tu kan mcm best sangat bagi aku. Hmmm bagi orang lain taktau la kan. Then aku teruskan dengar satu persatu lagu minah tu kan. Dalam hati dok agak dah mesti minah ni yang nyanyi lagu tu. Wahwahwah >< Siapa sangka akhirnya aku berjaya menamatkan pencarian aku selama 5 tahun. LIMA tahun dooh. HAHA punya la aku kolot bab2 mencari tajuk lagu ni kan. Maklumlah zaman aku form 1 mana ada lagi internet kat rumah aku. Masa tu kan zaman batu lagi mana nak ada internet2 nie ha. (Psst aina tipu weeii. Masa zaman tu bukan setakat internet rumah dia tak wujud, sekali ngan dia tak wujud lagi. Pentipu) LOL. Aku punya suka sebab dah jumpa lagu tu kan kan, terus aku letak kt blog. Haha cam batak kan, sekupang pon aku tak kacau duit orang lain nak letak lagu apa pun kt blog aku. Peace-peace -_-v Hihi
Haa ni dia la lagu tu. Mungkin tak semua boleh selesa ngan lagu ni :) Takpa , janji aku dah letak kt blog. 
Haha enjoy. Aku nak telan nugget sat. Okaybye. :* muah


No comments:

Followers