Rindu aku takkan habeh untuk hampa :'D

Minggu exam :

Dalam minggu pertama nih kira mcm aku lebih banyak luangkan masa belajar aku dengan kawan-2 sekolah lama (MMPS). Rasa best sangat. Taktau pasaipa rasa bahagia tuu mcm melampau ja. Maklumlah teringat kenangan lama. Aku dah la rindu separuh jiwa dah ngn hampa. Hee buat tequk sat noh :D Pastu buleh jumpa banyak-2 kali pulak dlm satu minggu tu. Syok takira la ! Hihi~ Kebanyakannya aku study ngn Tirah la. Dalam masa yg sama, Bad, Aimi, Syu'e, Needa, semua tu pun ada jugak. Cuma waktu dengan depa ja berbeza. Happy tu toksah ceqita la. Tambah-2 bila dengan tirah. Dia tu kira mcm cikgu Math aku lar. Dia la tukang ajaq Math kat aku di saat aku tak paham tajuk-2 yg memang aku tak paham -.- Masa tu Kak Ngah ngn Kak Long pulak takdak kt rumah tu yg depa tak buleh nak tolong ajaq Math kat aku. So aku mcm .. memang kena cari jalan jugak la untuk buat apa yg patut . Kalau dak pakai lingkup laa Math aku. Maklum lar aku ni lemah sikit bab-2 jawab Math. Mana terer cam orang laen~ Hihi -_- Tapi takpaa. Tak mustahil kan kalau aku pun buleh jdi terer cm orang laen. Sampai bila nak buleh kalau asyik pikiaq kata kita tak boleh ye dak. Kena yakin la kata kita buleh kan. Tu la kena usaha noh. Dah macam makcik kan aku bletiaq ni -.-"
(Macam dah keluaq tajuk) =.= ApaApa pun aku mcm takmau habeh exam ja sbb time exam ja buleh dok jumpa depa kerap tuu. Kalau hari biasa mmg susah SIKIT --' Sebab rasa sayang nak tinggai detik-2 dan saat bersama tu. Dah mcm kembali kt zaman dok MMPS dulu dah sbb kan buleh hampa skg neh. Berpisah dulu ingatkan dah takleh jumpa. Wewehh ingat taww, kita kawan sampai mati. Aku takkan lupa hampa sampai2 bila-2. Kenangan dengan hampa ni aku dah ikat ketat-2, simpan lam peti, kunci boh pedai, letak pulak dalam kotak besi, kotak besi tu simpan dalam satu ruang di dalam bilik yg kebal, yg memang takkan boleh keluaq dah (whoahh!) dan itulah membuatkan aku memang takkan lupa kat hampa :)

Aku doakan semua kawan-2 akan berjaya dalam SPM 2011, all the best for all my friends , Now You Can (Hotlink)
Loveyou

No comments:

Followers