unsolicited questions.

*tengok tajuk pun sila la paham . so mcm harini bukanlah hari yg cerah bagi aku . mungkin mood tak berapa nk happy untuk harini --' sebetulnya , ada org tanya kt aku pasal benda yg paling aku sensitif , *DEEP-BREATH
SO , kalau kita dah tau org tu tak suka ditanya mcm tu mcm nie , tlong jgn tanya . tpi dah nk buat mcm mana lagi , kau dah tanya pun . benda tu dah lepas , lagipun semua orang penah buat silap kan ? so yg pasal pertanyaan tu , mcm , aku tak kesah sgt lah . biar je lahh . *emo lebih je aku kan ? ==' jangan layan sgt aku utk harini . HARINI saja ! #okee sorry melampau --'

Lepas tu kan lepas tu kan , tetibe aku nak tegelak baca msg sorg budak nih ^.^ aku dah takleh teruskan menaip . okee aku nk smbung buad kerja aku . erm mmg takat tu je lah aku mampu update utk harinie . sorry saya tak berapa pandai sangat buat cerita pnjang2 :) 

OKAY ASSALAMUALAIKUM ;)

No comments:

Followers